Veel gestelde vragen

Hier vind je antwoorden op vragen die je wellicht hebt over het huisje. Staat jouw vraag er toch niet tussen? Stuur ons dan gerust een berichtje!

Enige tijd voor je verblijf krijg je alle informatie (inclusief handige plattegrond) die je nodig hebt om bij het Boshuisje te komen in je mailbox. 

Het Boshuisje is geschikt voor in totaal vier personen + twee baby’s. Dat kunnen vier volwassenen zijn, maar ook twee volwassen en twee oudere kinderen. 

Vanaf 15.00 uur kan er ingecheckt worden en op dag van vertrek dien je voor 11.00 uur uit te checken. Voor het in en uitchecken krijg je instructies na je boeking. Eerder inchecken of later uitchecken is in verband met het schoonmaken helaas niet mogelijk.

Enige tijd voor je verblijf krijg je alle informatie die je nodig hebt om in te checken.

We hebben i.v.m hygiëne en allergieën er voor gekozen om geen honden en/of andere huisdieren toe te staan in het Boshuisje. 

Zeker! Er is een bushalte op 15 minuten loopafstand van het huisje. De bushalte heet: ‘Busstation Meijel’.

Bekijk hier de pagina met alle spulletjes die te vinden zijn in het huisje. 

Er is een carport waar je je auto gemakkelijk kunt parkeren. Onder de carport is ruimte voor  één auto. Komen jullie met twee auto’s? Dan kan deze staan op de algemene parkeerplaats. Deze kun je vinden bij de ingang van het park (voor de slagbomen).

Op 3 minuten rijafstand de Aldi en de Jumbo. Daarnaast zit er in het dorp zelf een heerlijke bakker! Genieten van een onbezorgd ontbijtje? Dat kan bij Raspberry Maxx! Bekijk de website van Raspberry Maxx voor de openingstijden.

Zeker! Na gebruik hoef je het water niet uit de hottub te laten lopen, want het water kan meerdere malen gebruikt worden. Bij je verblijf zit hout inbegrepen om de hottub één keer warm te stoken. Wil je vaker gebruiken maken van de hottub? Dan kost dit €15,- voor een extra setje hout. Je kunt de extra keren online bij boeken. Wij zorgen er dan voor dat er extra hout ligt. 

Zeker! Er zijn twee tweepersoonsbedden die we netjes voor jullie opmaken bij aankomst. Komen jullie met z’n tweeën? Dan maken we het bed in de grootste slaapkamer op. Een dekbedovertrek voor de andere slaapkamer zullen we in de kast leggen. Kom je met z’n tween en slapen jullie apart? Laat het ons weten! Dan maken we uiteraard beide bedden voor jullie op.

Ja, het Boshuisje beschikt over gratis Wi-Fi. In het huisje vind je de inloggegevens. 

De algemene voorwaarden en huisregels kun je hier vinden.

Wanneer dit het geval is, kijken we samen naar de beste oplossing. Stuur ons mailtje, dan helpen we je graag verder. 

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Er zijn voor twee kindjes babybedjes beschikbaar en ook zijn er twee kinderstoelen. Kinderen zijn van harte welkom, maar er is tijdens het inrichten niet specifiek rekening gehouden met kleine gasten. 

Indien je onverhoopt je reservering moet annuleren worden er annuleringskosten in rekening gebracht. Het annuleren dient via mail te worden gecommuniceerd (info@lillysboshuisje.nl)

De volgende annuleringskosten en termijnen worden gehanteerd:

  • bij annulering meer dan drie maanden voor de aankomstdatum 15% van de in de bevestiging vermelde totaalprijs;
  • bij annulering binnen drie tot twee maanden voor de aankomstdatum 50% van de in de bevestiging vermelde totaalprijs;
  • bij annulering binnen twee tot één maand voor de aankomstdatum 75% van de in de bevestiging vermelde totaalprijs;
  • bij annulering binnen één maand voor de aankomstdatum 90% van de in de bevestiging vermelde totaalprijs;
  • bij annulering op de dag van aankomst 100% van de in de bevestiging vermelde totaalprijs.

Ook indien je niet verschijnt ben je 100% van de in de bevestiging vermelde totaalprijs (huursom incl. bijkomende kosten) verschuldigd.

Na het maken van je reservering ga je direct naar de betaalpagina waar je de betaling kan doen met iDeal of creditcard. Wil je liever op een andere manier betalen? Stuur dan even een mailtje, dan denken we graag met je mee!

Na het maken van je reservering betaal je in principe het gehele bedrag van je boeking. Is dit, om wat voor een reden dan ook niet haalbaar voor je? Stuur ons dan even een mailtje. We denken graag mee!

Dat is natuurlijk altijd vervelend! Indien dit het geval is kun je een mailtje sturen naar info@lillysboshuisje.nl Dan gaan we samen op zoek naar een oplossing. 

Schrijf je hieronder in voor de nieuwbrief om als eerste op de hoogte te zijn van kortingen & deals!